Klantenservice

Onze klantenservice is via mail het beste bereikbaar. Mocht u vragen of klachten hebben, mail ons dan en indien nodig is het handig om direct foto’s toe te voegen.
Via de mail ontvangt u binnen 24 uur bericht. Telefonisch kan natuurlijk ook. Wij zijn bereikbaar binnen de openingstijden.

Retourneren 
Neem altijd contact met ons op alvorens een artikel te retourneren. U kunt de meeste (onbeschadigde) artikelen die u bij ons gekocht heeft, tegen bepaalde voorwaarden retourneren. De kosten van het retourneren zijn alleen voor ons indien het een verkeerd product betreft of een andere ons verwijtbare reden, neem in geval van twijfel contact met ons op. In alle andere gevallen zijn de kosten voor het retourneren voor U. U mag uw pakket ook kosteloos bij ons aan de zaak afgeven.

Teruggestuurde producten worden alleen geaccepteerd als deze in originele staat zijn, te weten in hun verpakking, en met accessoires en gebruiksaanwijzing.
Let op! Als u een artikel buiten de gestelde voorwaarden of zonder aangegeven reden terugstuurt dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen. Neemt u in geval van twijfel alstublieft telefonisch contact met ons op, tel. 0575-46 21 39, of via ons contactformulier. Vermelding van uw ordernummer versnelt onze service aanzienlijk.


Hoe werkt het:
1. Nadat u contact met ons heeft opgenomen, zullen wij u via de mail een retourlabel sturen. De kosten hiervoor bedragen € 5,95. 
2. Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen, zullen wij u het betaalde bedrag - € 5,95 terugstorten.

Indien u zelf het pakket aan ons retour stuurt en u heeft de kosten voor verzending al betaald, dan zullen wij natuurlijk het volledige bedrag aan u terug storten. Indien u dit wilt, graag dit duidelijk aangeven, zodat wij u geen retourlabel sturen.